Mladá youtuberka testovala drahú a lacnejšiu kozmetiku, aby videla ten rozdiel

Zdieľať
Bez nazvu 3.jpg

Nie vždy platí, že to, čo je drahé, je aj lepšie. Dôkazom toho je aj nasledovné video s mladou dievčinou a jej experiment s kozmetikou.

19-ročná youtuberka Shani Grimmond sa rozhodla, že otestuje drahú značkovú kozmetiku a tú lacnejšiu. Produkty na ľavej strane tváre stáli 305 dolárov, na pravej strane 890 dolárov. Len ťažko by ste uhádli, ktorá je tá drahšia. Pretože ten rozdiel vás dostane.

Shani.jpg
www.youtube.com

Shani začala obočím a povedala, že medzi týmito dvomi produktami nevidí žiadny rozdiel. Iba v cene. Potom použila očné tiene dvoch cenových kategórií. Tu dokonca mala lepší pocit z tých lacnejších. Taktiež sa jej páčil aj rúž na pery.

Shani2.jpg
www.youtube.com

Jediný menší problém mala s niektorými lacnejšími mejkapmi. Shani poznamenala, že na niektoré z lacnejších produktov potrebujete viac času, aby ste zistili, ktorý je pre vašu pleť ten najlepší. Fakt je ale ten, že vzhľadom nan svoju cenu majú dobrú kvalitu.

Shani3.jpg
www.youtube.com

Jedna tvár, dve cenové kategórie kozmetiky a výsledok? Však posúďte sami. Na prvý pohľad nevidieť žiadny rozdiel. Čo na to poviete? 

To je pecka, čo poviete?

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom