Heslo „Náš zákazník náš pán“ mnoho zákazníkov zneužíva. Nesprávajú sa podľa noriem, znepríjemňujú prácu ostatným a zo seba robia často hlupákov. Barmani by občas radi povedali zákazníkom svoje , žiaľ, nemôžu.
11 vecí, ktoré robia ľudia v reštauráciách a obsluha ich neznáša
„Prosím, neobjednávajte si vodku“
Barmani to nemajú radi, pretože ide o alkohol, z ktorého sa pomerne rýchlo zákazníci opijú. Keby tak radšej zostali pri pive…
„Použite hotovosť na zaplatenie jedného nápoja“
Platenie kartou zdržuje, navyše platiť malú sumu v bare je dosť nevhodné. Ak ste si objednali len jeden drink, zaplaťte ho radšej hotovosťou.
„Som človek, prosím, zaobchádzajte tak so mnou“
Barman nie je váš sluha ani potenciálne rande. Zaobchádzajte s ním ako s človekom, ktorý vám robí službu.
„Objednajte si všetko naraz“
Neobjednávajte si margaritu a potom, čo ju dostanete, zas ďalší nápoj. Rozmyslite si vopred, čo chcete, a objednajte si to naraz.
„Rád by som ľuďom povedal, akí sú nechutní, keď jedia“
Pre barmanov je vyslovene nepríjemné, keď niekto nad barovým pultom je a omrvinky, kečup a pod. mu padajú na barový pult.
„Vidím vás, donesiem vám nápoj hneď, ako to pôjde“
Všetci chcú, aby mali nápoj čo najskôr. Musíte chvíľu počkať a vaša objednávka bude vybavená. Barman vás zvyčajne vidí na prvýkrát, len sa nemôže venovať všetkým naraz.
„Dajte svoj laptop preč, nikoho neoklamete“
Pracovať v bare na počítači? To je len krytie pre váš skrytý alkoholizmus.
„To dievča s vami nepôjde domov len preto, že ste jej kúpili drahý drink“
Nemusíte sa pretvarovať a kupovať si a svojej potenciálnej partnerke niečo, na čo možno ani nemáte. Pomohla by trocha úprimnosti.