Vianoce už nikdy nebudú ako predtým! Reklama sa po 15 rokoch mení

Zdieľať
reklama
reklama youtube.com

Roztomilé dievčatko, otecko a prasa. Hlavná postava kultovej reklamy Kofoly sa tento rok v reklame objavuje už po 16, tentoraz však v novom kabáte. Túto reklamu pozná každý.

Správa „nie, nie, vidím“ vo vianočnej reklame Kofoly sa v priebehu niekoľkých rokov stala veľmi populárnou. Aj keď priemerná reklama rozhodne nie je u divákov obľúbená, bola to práve táto reklama z roku 2003, ktorá sa im zapísala do srdca. Teraz, keď bol remasterovaný v rozšírenej podobe, je na obrazovke dokonca zlaté prasiatko, nebojte sa. Na mieste pred kancom utieklo sladké dievčatko so svojim otcom. Reklamy teraz bude trvať niekoľko sekúnd.

„Naša reklama sa svojím spôsobom stala ikonou Vianoc. Nadväzuje na symboliku kúzelného zlatého prasiatka, ktoré chce každý vidieť na Štedrý večer. Tohtoročným ročníkom posúvame túto tému ešte o kus ďalej,“ povedala Lucija Tarbajovska, marketingová manažérka Kofoly. „Vďaka kúzlu prasiatok rozžiari nočnú oblohu nové súhvezdie Prasiatko, vďaka ktorému môže celý svet uvidieť Zlaté prasiatko“.

Stačí nájsť Veľký voz a správne spojiť hviezdy súhvezdia Veľkého voza,“ vysvetlila. Na scéne sa tak objavila Brenna a jej majiteľka. „Rozhodli sme sa zasvätiť adventný čas kúzelnému príbehu, kde hlavné zvieratko je Zlatovláska. Roztomilé dievčatko, otecko a prasiatko. Kultová reklamná postavička Kofoly sa tento rok objavuje na obrazovke už po 16., tentoraz ale s novým plášťom.

Bublina

Hrala ju šesťročná samica Bublina, ktorá si zahrala aj so svojim trénerom Radimom,“ dodal Martin Makoon.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom