Potom, čo youtuberka zverejnila video, v ktorom si prevzala auto prestížnej značky, sa strhla búrka neprajných reakcií. Kúpila si konkrétne auto alebo robí značke len reklamu?
Carrie Kirsten natočila dojímavé video o tom, ako sa jej splnil sen v osemnástich rokoch. Na svoju facebookovú stránku napísala: ,,Mé letošní kouzlo Vánoc je v tom, že jsem se včerejším dnem stala ambasadorem, neboli tváří značky BMW Invelt. Děkuji, že jste mi tuto možnost dali a splnili největší sen.“
https://www.youtube.com/watch?v=9Sm2OC0zjZ8
Kritické reakcie zapríčinilo vyjadrenie na kanáloch TVTwixx a Freescoot. Chalani vraj dostali rovnako ako Carrie možnosť spolupracovať so značkou BMW a stať sa ich tvárou. Spoluprácu však odmietli. Mohli zato vraj podmienky, ktoré od firmy dostali. Youtuberi ich zverejnili a zosmiešnili. Okrem toho veľmi hrubo ponížili samotnú youtuberku.
Neskôr ukázali divákom ďalší mail od marketingového manažéra, ktorý ich prosí o to, aby video stiahli a dokonca sa im vyhráža.
Carrie Kirsten prvý krát reagovala statusom na svojej stránke. Nedávno pridala video, ako vidí celú situáciu ona. Všetky „dôkazy,“ ktoré chalani ponúkli sú podľa nej vymyslené a dohnala ich k tomu závisť. Svoje tvrdenia potvrdila niekoľkými odkazmi v popise videa. Nimi dosť jasne spochybnila pravdivosť emailov a odhalila chyby, ktorých sa chalani dopustili pri photoshope.
https://www.youtube.com/watch?v=l72_R4X2Ohk