Byť hipsterom je dnes akousi módou, a tak, ako každá módna vlna, tak aj táto sa skôr či neskôr skončí a ukáže sa, že len tí praví hipsteri zostanú hispstermi…
Hipsteri majú už aj v našich končinách pomerne silné zastúpenie a sú v podstate (ale len naoko :-)) proti všetkému, čo je mainstreamové. Ich vlastné zbrane sa však v nasledujúcich reklamách akosi otočili proti nim :-D
Ich dôraz na „krásno“ a uštipačné poznámky sa stali základom viacerých reklám, v ktorých sa hipsteri objavujú. A spoznáš ich už na prvý pohľad.
Veľmi vydarená je reklama na Axe, v ktorej si zahral Majk Spirit. Reklama „tak trochu“ poukazuje na to, že hipsteri majú veľmi špecifický vzťah k jedlu.
https://www.youtube.com/watch?v=wjr15WMNkog
Podobne vidia hipsterov aj tvorcovia reklamy pre Pepsi Max. V reklame zobrazujú hipsterov ako povrchných snobov.
Ani Budweiser hipsterov nešetril :-D Sám seba označuje ako pivo, ktoré je na pitie a nie na to, aby jeho chuť niekto rozoberal. A na adresu hipsterov sa v reklame píše: „Oni nech si pijú tekvicovo-broskyňový ale.“ (pre neznalých veci, ale je nápoj podobný pivu, pri výrobe ktorého sa nepoužíva chmeľ, pozn. redakcie)
https://www.youtube.com/watch?v=siHU_9ec94c