U svetoznámych značiek je farba rovnako dôležitá ako ich logo. Ale vieš, prečo si niektoré značky vybrali presne tú farbu, ktorá ich preslávila?
Revolúcia na Facebooku! Mark Zuckerberg oznámil, že pracujú na zavedení tlačidla "Dislike"
Prečo noviny a webové stránky „Financial Times“ sú ružové?
Hlava novín „Financial Times“ sa v roku 1893 rozhodla zmeniť farbu svojho vydania a odlíšiť sa tak od svojho londýnskeho rivala „Financial News“.
Prečo je „Google“ vo farbách dúhy?
Jeho farby naznačujú hravosť, najmä poradie farieb.
„Rozhodli sme sa na základných farbách, ale nechceli sme ich v klasickom poradí“, povedal Ruth Cedar grafický dizajnér, ktorý robil logo.
Prečo logo „BMW“ je modro-biele?
Podľa populárnej povesti, by malo logo tejto značky áut reprezentovať vrtuľové listy cez modrú oblohu, ale tak to nie je. Štvorec predstavuje farby slobodného štátu Bavorsko.
Prečo je logo „Facebook“ modré?
„Modrá je pre mňa najzaujímavejšia a hravá farba„, odpovedal Mark Zuckerberg, keď sa ho spýtali na túto otázku.
Prečo je logo „Yahoo“ fialové?
Podľa spoločnosti „Fast“, spoluzakladateľ „Yahoo“ David Filo v roku 1995 išiel do obchodu kúpiť farbu na steny spoločnosti. Potom je príbeh rozdelený do dvoch strán – ten, ktorý hovorí, že videl fialovú farbu zľava a druhý, že farba bola šedá, ale pod silným žiarivkovým osvetlením vyzerala ako fialová.
Prečo je „Coca-Cola“ červená?
V polovici 90. rokov 18. storočia spoločnosť začala maľovať sudy s červenou farbou kvôli preprave. Daňoví úradníci ich mohli ľahko odlíšiť od alkoholických nápojov. Spoločnosť aj vo svojom prvom časopise, ktorý bol publikovaný v roku 1924 označil Coca Colu za „The Red Barrel“.