Známe strieborné plechovky, ktoré dlhodobo diferencovali Colu light od jej sladkého náprotivku, už onedlho v obchodoch neuvidíš.
Chceš niekoho prekvapiť? Upeč takúto úžasnú tortu v tvare fľaše z Coca-Coly.
Coca-Cola prepracovala dizajn všetkých svojich nealkoholických nápojov – Cola light, Coke Zero, i Coca-Cola Life už budú vyzerať inak. Budú sa na seba výzorovo viac podobať, spoločnosť chce totiž dosiahnuť jednotný vzhľad celého radu nápojov. Konečný výsledok vyzerá ako stará dobrá klasická červená plechovka, ktorú si od nepamäti spájame s týmto presladeným nápojom. Jednotlivé Coly bude od seba odlišovať len farebná časť, charakteristická pre každý druh nápoja.
Prvýkrát sa tieto plechovky objavia budúci mesiac v Mexiku a na ostatných trhoch v priebehu nasledujúcich dvoch rokov. „Tento nový obalový dizajn signalizuje posun v našom vizuálnom jazyku, v ktorom je klasický „červený disk“ výraznejší ako iné prvky spojené so značkou,“ vyjadril sa viceprezident pre dizajn James Somerville.
K tomuto kroku sa spoločnosť rozhodla po tom, čo tržby za diétnu Colu vlani poklesli o 6 %. Pri originálnej Coca-Cole pritom tržby celosvetovo narástli o 1 % aj napriek klesajúcemu trendu.
Začiatkom roka uviedla spoločnosť novú kampaň so sloganom „Ochutnaj pocit“, ktorý nahradil predchádzajúci dlhoročný slogan „Otvor šťastie“. Mal to byť začiatok novej stratégie „jednej značky“. Spoločnosť sa stále pokúša zvýšiť predaj svojich nápojov a najmä v čase, keď väčšina ľudí pohŕda nápojmi preplnenými cukrom. Bude to podľa teba krok tým správnym smerom?