Obľúbená čokoládová tyčinka s orieškami a karamelom Snickers si dočasne zmenila názov. Táto značka si to predsa môže dovoliť.
Svoj tradičný názov Snickers vymenili za anglické adjektíva ako impatient, spacey, rebelious či sleepy, ktoré by mali reprezentovať jednotlivé vlastnosti spotrebiteľov. Nejde o nič iné, iba o dobre premyslený marketing. Snickers sa už dlhodobo drží kampane “ Keď si hladný, nie si to ty,“ a práve tieto anglické výrazy, ktoré symbolizujú ľudské vlastnosti majú v ľuďoch evokovať a vzbudiť hlad. Ide napríklad o vlastnosti ako je – mrzutý, rebelský, netrpezlivý či ospalý.
https://www.youtube.com/watch?v=pT6PlWjuXw0
Samozrejme, že nie všetky tyčinky Snickers na svete zmenia svoj obal. Ide iba o limitovanú edíciu a na trhu sa okrem týchto nových obalov budú nachádzať aj tie staré.
„Veríme, že nové obaly ľudí inšpirujú nielen k tomu, aby objavili svoje vlastné prejavy hladu a svoj hlad čo najrýchlejšie utíšili, ale rovnako k tomu, aby touto humornou cestou upozornili svojich blízkych na to, čím sa stávajú oni, keď majú hlad,“ uviedla brand directorka značky Snickers Allison Miazga-Bedricková.
Kým si, keď si hladný?