Celý účel marketingu je urobiť výrobok žiaducim a dať zákazníkovi niečo, čo naplní jeho potreby. V niektorých prípadoch však spoločnosti vedia veľmi dobre podraziť zákazníka, a ten sa to dozvie až doma, ak vôbec.
13 fotiek, ktoré vám ukážu, že improvizácia môže byť aj vtipná
Nasledujúce marketingové techniky nie sú určené na budovanie dôvery, opakované podnikanie a dobré meno, sú nehanebnými pokusmi vytlačiť z ľudí toľko peňazí, ako je to možné. Zažili ste niečo podobné už aj vy?
Keď si myslíte, že na verejných miestach separujete odpadky.
Určite by ste zostali prekvapení, keby ste vedeli, koľko deodorantu balenie naozaj obsahuje.
Tak, aký olej teda?
Chcete sa chrániť pred zlodejmi? Môžete to urobiť napríklad takto:
Taký dobrý obal nikdy nie je zlý!
Treba čítať pozorne a nikdy nepriehliadnuť malé písmená!
A taký milý balón to mohol byť…
„Čierny piatok“…čiže žiadne biele tenisky vo výpredaji nekúpite :D
Prečo nakupujeme v eshopoch tieto veci?
Aj také balenie lepidla nás vie dobre prekabátiť…
Takýchto pízz by sme zrejme našli dosť, čo poviete?
Hlavné je, že prvý pohľad neklame…
Nie je Spiderman ako Spiderman…
Keď čašník čaká sprepitné a namiesto toho si nájde na stole lístok od blbca, ktorý mu napíše, že sú aj dôležitejšie veci ako peniaze…
Viac cukroviniek sa tam už určite nevmestilo…