10+ fotografií, ktoré dokazujú, že nie je všetko také, ako sa na prvý pohľad zdá

Zdieľať
False deceptive advertisement misleading marketing techniques coverimage.jpg

Celý účel marketingu je urobiť výrobok žiaducim a dať zákazníkovi niečo, čo naplní jeho potreby. V niektorých prípadoch však spoločnosti vedia veľmi dobre podraziť zákazníka, a ten sa to dozvie až doma, ak vôbec.

Nasledujúce marketingové techniky nie sú určené na budovanie dôvery, opakované podnikanie a dobré meno, sú nehanebnými pokusmi vytlačiť z ľudí toľko peňazí, ako je to možné. Zažili ste niečo podobné už aj vy?

Keď si myslíte, že na verejných miestach separujete odpadky. 

Foto1.jpg

Určite by ste zostali prekvapení, keby ste vedeli, koľko deodorantu balenie naozaj obsahuje.

Foto2.jpg

Tak, aký olej teda? 

Foto3.jpg

Taký dobrý obal nikdy nie je zlý! 

Foto4.jpg

Treba čítať pozorne a nikdy nepriehliadnuť malé písmená! 

Foto5.jpg

A taký milý balón to mohol byť…

Foto6.jpg

„Čierny piatok“…čiže žiadne biele tenisky vo výpredaji nekúpite :D

Foto7.jpg

Aj také balenie lepidla nás vie dobre prekabátiť…

Foto8.jpg

Takýchto pízz by sme zrejme našli dosť, čo poviete? 

Foto9.jpg

Hlavné je, že prvý pohľad neklame…

Foto10.jpg

Nie je Spiderman ako Spiderman…

Foto11.jpg

Keď čašník čaká sprepitné a namiesto toho si nájde na stole lístok od blbca, ktorý mu napíše, že sú aj dôležitejšie veci ako peniaze…

Foto12.jpg

Viac cukroviniek sa tam už určite nevmestilo…

Foto13.jpg

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom