14 vecí, ktorými otravujete svojich kolegov

Zdieľať
Otravny clovek hnev pixabay 3.jpg
ilustračné: pixabay.com

V kancelárii trávi väčšina pracujúcich množstvo času. Spolu s kolegamia šéfom trávia toľko času, že si občas až lezú na nervy. Niekedy si ľudia svoje kancelárske faux paus ani neuvedomujú, inokedy je to prosto ich prirodzenosť. V záujem dobrých vzťahov by sa však mali veciam, ktoré na ostatných vplývajú negatívne, vyhnúť.

Chodiť neskoro do práce

Je základom profesionality chodiť načas. Či už na schôdzky, alebo do práce.

Cas hodiny pixabay.jpg
ilustračné: pixabay.com

Tvrdiť, že ste chorý, hoci to tak nie je

Zobrať si voľno raz za čas chce každý. Volať však pravidelne, že ste ochoreli, nie je dobrý nápad.

Sick woman cough in ved under blanket
ilustračné: thinkstockphotos.com

Jesť výrazne páchnuce jedlo za stolom

Je nezdravé a pre výkonnosť menej produktívne jesť obed za pracovným stolom. Ak je však aj výrazne voňajúci, obťažuje to ostatných v kancelárií.

Salad 374173_960_720.jpg

Sršať negativitou

Reagovať negatívne na každý návrh a sťažovať si na všetko je niečo, za čo vás budú ostatní neznášať.

Otravny clovek hnev pixabay 4.jpg
ilustračné: pixabay.com

Nesústrediť sa

Za žiadnych okolností neesemeskujte počas rozhovorov, nemailujte a ani nefacebookujte.

Otravny clovek hnev pixabay 2.jpg
ilustračné: pixabay.com

Prerušovať

Je neslušné prerušovať ostatných. Preukážte trochu rešpektu a nechajte každého dohovoriť, potom sa zapojte.

Otravny clovek hnev pixabay 1.jpg
ilustračné: pixabay.com

Vedieť všetko

Nikto nemá rád ľudí, ktorí si myslia, že vedia všetko.

Otravny clovek hnev pixabay 3.jpg
ilustračné: pixabay.com

Vychvaľovať sa

Byť hrdý na svoj úspech môže každý. Je to prirodzené. Neustále chválenie sa je však otravné.

Rozpravanie pixabay.jpg

Rozprávať o osobných problémoch

Nechajte si to mimo kanceláriu. Osobné veci by nemali byť súčasťou kancelárskej kultúry.

Dvojica zeny rozhovor pixabay com.jpg

Piť v práci

Možno niektorí zamestnávatelia povoľujú dať si pohárik v práci, nemali by ste to však robiť. Piť v práci sa nikdy nevypláca.

Drink 428319_640.jpg

Prílišná hlučnosť

V otvorenej kancelárii by ste si nemali púšťať hudbu nahlas, hlasno sa rozprávača telefonovať.

Zena hudba usi pixabay.com_.jpg
ilustračné: pixabay.com

Osobné telefonáty po celý deň

Je neprofesionálne telefonovať či si neustále písať s rodinou počas pracovnej doby. Je to dovolené počas prestávky, aj vtedy by ste to však mali robiť mimo kancelárie.

Telefonovanie komunikacia pexels.jpeg
ilustračné: pexels.com

Nadávať

Používanie neslušných slov je považované za neprofesionálne a dokonca by si vás mohli kvôli tomu zavolať na personálne a dohovoriť vám.

Ukazovanie prstom pixabay.jpg

Nervózne návyky

Hranie sa s kľúčmi, šťukanie perom, neustále kontrolovanie telefónu a pod. ostatných znervózňuje. Tak, akoby to znervózňovalo vás, keby to robil niekto iný.

Pero kalkulacka pixabay.jpg
ilustračné: pixabay.com

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom