Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Ako si vybrať správnu reklamu

20221025145438_download.jpg
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: Unsplash

Reklama na nás číha na každom kroku a vyskakuje na nás z každej obrazovky monitorov a mobilných zariadení. Zásadná otázka každej spoločnosti väčších či menších obchodníkov je to, ako spomedzi toľkých reklám vyniknúť.

Odpoveďou by mohla byť reklama vo forme reklamných predmetov dennej potreby s vašim logom, alebo kontaktom, ktorá bude denným používaním vašich potencionálnych klientov denne na očiach.

Reklamné predmety sú dobrý základ

Aj keď sa to zdá ako maličkosť, vaše logo alebo kontakt nestačia na presvedčenie klienta aby uzavrel obchod práve s vami, pokiaľ je reklamný predmet nekvalitný. Pero, ktoré sa pri prvom podpise rozpadne alebo prestane písať, nehádže dobré meno na vašu spoločnosť a z psychologického hľadiska klientovi vysiela signál, že zákazník a kvalita vašich služieb či produktov je až druhoradá.

Mnohé spoločnosti preto volia praktické reklamné predmety, ktoré nie sú nákladné a kvalita je viditeľná na prvý pohľad. Spojenie kvality a praktickej stránky predmetu so zvučným menom spoločnosti je pre mnohých kľúčová voľba.

Aké sú najčastejšie reklamné predmety?

Najčastejšie sú to samozrejme predmety bežnej potreby ako sú perá, ceruzky alebo hrnčeky na kávu.

Avšak v článku sme uvádzali, že správna reklama má byť na očiach a nie zastrčená v skrinke alebo v zásuvke. Práve pre viditeľnosť sa mnohé spoločnosti obracajú na kvalitné kalendáre a nástenné plánovače, ktoré slúžia v prvom rade na to, aby boli umiestnené na viditeľnom mieste a používané dennodenne. Základným parametrom pri správnej reklame je vysoká kvalita reklamných predmetov aj keď sú zadarmo. Preto sa porozhliadnite po firmách, ktoré ponúkajú vysokú kvalitu, nech sa rozhodnete akokoľvek.

Na výrobu moderných kalendárov, či už nástenných, vreckových či stolových, sa dnes využíva ofsetová tlač. Ofset je takzvaná nepriama tlač, lebo výsledný obraz sa z tlačovej formy tlačí najskôr na gumený valec a až potom na papier. Farba sa prenáša na papier na dvakrát aa umožňuje prenášanie najjemnejších detailov. Vďaka svojim kvalitám je vo svete najpoužívanejšou tlačovou technikou a má takmer univerzálne použitie. Vďaka tomuto valcu sa na papier nanesie vysoká miera detailu a personalizované fotografie na kalendároch vyniknú. Okrem toho sa využívajú rôzne typy tlače ako digitálna tlač v ofsetovej kvalite, ofsetová UV tlač alebo UV tlač s lesklým alebo matným „finišom“.

Varianty reklamných predmetov na mieru

Takáto tlač sa vďaka vysokej miere detailu využíva nie len pri výrobe kalendárov, ale najmä pri tlači plagátov, katalógov a využíva sa aj na tlač letakov. Letáky sú vynikajúcou formou reklamy pre mnohé spoločnosti a preto by mal leták odrážať kvalitný papier a bezchybnú tlač aby bola reklama na profesionálnej úrovni. Dnes sa jednoduchým spôsobom využíva online tlač, nahraná ako kvalitný obrázok vo vysokom rozlíšení online. Firmy zamerané na online tlač svojim zákazníkom poskytujú naozaj rôzne varianty výroby reklamných a presonalizovaných predmetov vo forme banerov, reklamných tašiek alebo krabíc a obalov.

Informačný servis

K téme

Viete o niečom zaujímavom? Máte paparazi fotku? Pošlite nám tip TU

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Informačný servisDátum 26. októbra 2022