Krásne posolstvo v animovanej reklame vo vás prebudí vianočného ducha

Zdieľať
Horizon33_2016 11 15_13 55 15.jpg

Každý rok pred Vianocami vydávajú veľké zahraničné obchodné reťazce vianočné reklamy, ktoré si u divákov vždy nájdu veľké množstvo fanúšikov. Asi najväčšími konkurentmi sú John Lewis a Sainsbury´s. Reklamu od prvého spomínaného reťazca si internet už síce stihol zamilovať, no Sainsbury´s prišlo so svojou reklamou až o pár dní neskôr, a tak sme na vážkach, ktorá z týchto dvoch reklám sa nám páči viac…

Vianoce sú síce sviatkami pokoja a mieru, no realita je často úplne iná. Všetci sa ponáhľame a zháňame darčeky v preplnených obchodoch, predbiehame sa v tom, kto kúpi drahší a dokonalejší dar, chceme, aby bolo všetkého dostatok a v tej honbe zabudneme na podstatu týchto sviatkov.

https://www.youtube.com/watch?v=bq5SGSCZe4E&feature=youtu.be
www.youtube.com

Hlavnou postavičkou reklamy je chlapík, ktorý pracuje v továrni na hračky a očividne má toho vyše hlavy. Jeden večer, keď sa vráti domov z práce, nájde na stolíku medovník, ktorý vyzerá ako on. No a vtedy sa mu v hlave zrodí nápad.

https://www.youtube.com/watch?v=bq5SGSCZe4E&feature=youtu.be
www.youtube.com

Vráti sa späť do práce, kde dá rôznym hračkám svoju podobu – a tak stvorí robotov či plyšákov s jeho výzorom. Hračky spravia niektoré práce zaňho a on tak môže byť so svojou rodinou.

https://www.youtube.com/watch?v=bq5SGSCZe4E&feature=youtu.be
www.youtube.com

Zaujímavosťou je, že na reklame sa podieľal známy komik James Corden, ktorého môžete poznať zo šou Carpool Karaoke, do ktorej si pozýva rôzne spevácke hviezdy. Vozí sa s nimi v aute a počas jazdy spolu spievajú.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom