Každý rok pred Vianocami vydávajú veľké zahraničné obchodné reťazce vianočné reklamy, ktoré si u divákov vždy nájdu veľké množstvo fanúšikov. Asi najväčšími konkurentmi sú John Lewis a Sainsbury´s. Reklamu od prvého spomínaného reťazca si internet už síce stihol zamilovať, no Sainsbury´s prišlo so svojou reklamou až o pár dní neskôr, a tak sme na vážkach, ktorá z týchto dvoch reklám sa nám páči viac…
Vianoce sú síce sviatkami pokoja a mieru, no realita je často úplne iná. Všetci sa ponáhľame a zháňame darčeky v preplnených obchodoch, predbiehame sa v tom, kto kúpi drahší a dokonalejší dar, chceme, aby bolo všetkého dostatok a v tej honbe zabudneme na podstatu týchto sviatkov.
Hlavnou postavičkou reklamy je chlapík, ktorý pracuje v továrni na hračky a očividne má toho vyše hlavy. Jeden večer, keď sa vráti domov z práce, nájde na stolíku medovník, ktorý vyzerá ako on. No a vtedy sa mu v hlave zrodí nápad.
Vráti sa späť do práce, kde dá rôznym hračkám svoju podobu – a tak stvorí robotov či plyšákov s jeho výzorom. Hračky spravia niektoré práce zaňho a on tak môže byť so svojou rodinou.
Zaujímavosťou je, že na reklame sa podieľal známy komik James Corden, ktorého môžete poznať zo šou Carpool Karaoke, do ktorej si pozýva rôzne spevácke hviezdy. Vozí sa s nimi v aute a počas jazdy spolu spievajú.