Reakcia nenechala na seba dlho čakať! Tu je vyjadrenie riaditeľa lyžiarskych stredísk na prípad Vierky

Zdieľať
Lomnicky stit 1.jpg
www.facebok.com

Len pred pár dňami sme vás informovali o prípade, ktorý rozdelil Slovákov na dva tábory. Niektorí súhlasia s dievčatami a sú názoru, že by mali dostať odškodné. Iní zas vravia, že si za celú situáciu môžu samé.

Pred pár dňami začalo internetom kolovať video Vierky, v ktorom opisovala nepríjemný zážitok z výletu v Tatrách. Celý príbeh si môžete prečítať a pozrieť na videu tu. Toto video zdieľalo a komentovalo niekoľko stoviek tisíc ľudí a názory Slovákov sa líšia.

Niektorí vravia, že by sa to nemalo stávať, že to nie je dobrá vizitka našich Tatier a dievčatám by to mali nejakým spôsobom vykompenzovať. Ďalší sú však toho názoru, že nemajú nárok na nič, pretože do tejto situácie sa dostali samé svojou nevšímavosťou a tým, že neprišli včas. Celá záležitosť sa prešetrila a riaditeľ lyžiarskych stredísk, hotelov a reštaurácií TMR Vysoké Tatry, pán Dušan Slavkovský, zverejnil nasledovné vyjadrenie:

Lomnicky stit 1 1.jpg

V TATRÁCH SA SNAŽÍME ZLEPŠOVAŤ
(Reakcia na viral video Vierky Ve)

„V posledných dňoch sa na internete veľa komentujú a hodnotia naše služby v strediskách TMR vo Vysokých Tatrách. Veľmi si ceníme každú pripomienku klientov a podnet na zlepšenie. Ďakujeme Vierke, že poukázala na reálny problém, ktorý nastal v nedeľu na lanovke na Lomnický štít. Denno-denne sa snažíme v neštandardných situáciách pomôcť klientom. Vierkin podnet poukázal na potrebu zladiť interné pravidlá s reálnou prevádzkou.

Vysoké Tatry sú miestom oddychu a dovoleniek tisícov návštevníkov denne. My ľudia pracujúci v Tatrách ako manažéri, lanovkári, kuchári, či chyžné sa roky snažíme prispieť k tomu, aby si návštevníci odniesli predovšetkým pekné zážitky, a poskytujeme im každoročne vyšší komfort. Zlepšujeme infraštruktúru lanoviek, zjazdoviek, vymýšľame nové atrakcie, zážitky, podujatia. Zavádzame nové spôsoby pohodlnejšieho predaja lístkov a skipasov cez internet, zlepšujeme fungovanie zákazníckych centier či infolinky pre pomoc klientom. S tým súvisia aj nové pravidlá a povinnosti, ktoré je nutné dodržiavať. Prihodia sa aj nedorozumenia a problémy, z ktorých sa vždy poučíme.

Čo nás ale veľmi mrzí, sú hanlivé a vulgárne komentáre diskutujúcich na internete na tému ľudí pracujúcich v Tatrách či už v TMR alebo aj v iných strediskách, hoteloch, reštauráciách. Väčšina tatranských zamestnancov sa naozaj snaží z plných síl, aby klienti z Tatier odchádzali spokojní. Robia to naozaj preto, aby návštevníci zažili pekný výlet a dovolenku. Títo ľudia si nezaslúžia takéto všeobecné a povrchné hanlivé komentáre. Áno vieme, nájdu sa aj nedorozumenia a problémy. Vtedy nás prosím kontaktujte a pokúsime sa o riešenie.

Vieme, že z Tatier odchádzajú státisíce ľudí ročne spokojných s úsmevom na tvári a opätovne sa do nich vracajú. Toto je náš cieľ a preto sa budeme naďalej snažiť zlepšovať služby v Tatrách.“

Dušan Slavkovský
Riaditeľ lyžiarskych stredísk, hotelov a reštaurácii TMR Vysoké Tatry

20882803_1295243217269998_2867242522421866930_n.jpg

Ľudia však komentovali toto vyjadrenie slovami, že sú to len „omáčky“ a celý prípad nemá žiadne vysvetlenie ani konkrétne vyjadrenie. Na to zverejnili kompetentní na sociálnej sieti ďalšie vyjadrenie, ktoré bolo od hovorkyne Tatry mountain resorts, a.s., pani Zuzany Fabianovej (viď. obrázok nižšie). Aký je váš názor na celú situáciu? Zažili ste niečo podobné aj vy?

20841194_1295257723935214_1340063617807047766_n.jpg

To, že Vierka poukázala na daný problém, bolo zrejme fajn. Netreba sa nechať odbiť, veď si to predsa zaplatili dvakrát. A vyzerá to tak, že jej video splnilo svoj účel a budú odškodnené. Ako a či vôbec, je otázka najbližších dní. „Ich reklamácia je v procese a bude riadne vybavená. Keďže v tomto prípade bol problém nielen to, že klienti zmeškali, ale pochybili nesprávnou komunikáciou aj naši zamestnanci, tak dostanú reálnu kompenzáciu.“

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom