Šaty, ktoré rozhádali internet, sa dostali do reklamy! A konečne sú nejako prospešné!

Zdieľať
the dress

Organizácia Salvation Amy z Južnej Afriky využila popularitu celosvetovej dilemy známej pod názvom #thedress a prišla so silnou kampaňou, ktorá upozorňuje na problém týraných žien. 

Tento týždeň riešil celý svet farbu šiat, ktoré nakoniec aj tak väčšina ľudí zhodnotila len ako škaredé. Hádanka však bola rozlúštená – ich farba bola v skutočnosti modro-čierna, nie bielo-zlatá, ako si mnohí mysleli. Mimochodom, výrobcovia vďaka mediálnemu boomu vyrobili naozajstné šaty v bielo-zlatej.

Popularitu šiat využila aj juhoafrická organizácia, ktorá pomáha týraným ženám. Na Twitteri zverejnili svoju novú reklamnú kampaň. V hlavnej úlohe je modelka v ozajstných bielo-zlatých šatách s výraznými (modro-čiernymi) modrinami. Tvorcovia sa pýtajú: „Prečo je také ťažké vidieť čiernu a modrú? Jedinou ilúziou je myšlienka, že to bola jej voľba. Jedna zo šiestich žien je obeťou násilia. Zastavme násilie páchané na ženách.“ 

Vďaka šatám sa podarilo organizácii vzbudiť celosvetovú mediálnu pozornosť, a tak aj táto smiešna roztržka ohľadom farby šiat splnila svoj účel.  *good*

šaty
https://twitter.com/SalvationArmySA/status/573787199155494913/photo/1 Foto: www.imgur.com

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom