Nad súbojom medzi Muskom a Zuckerbergom visí otáznik, jeden z nich stále váha

Zdieľať
Elon Musk a Mark Zuckerberg
Elon Musk a Mark Zuckerberg Koláž SITA

Avizovaný súboj v klietke medzi miliardármi Elonom Muskom a Markom Zuckerbergom očakávajú tisíce ľudí. V posledných dňoch sa však zdá, že táto ostro sledovaná udalosť je len ďalším reklamným ťahom a nad jej reálnym miestom a dátumom visí veľký otáznik.

Pochybnosti vyvolal Zuckerberg, ktorý vyhlásil, že šéf Tesly a Twitteru reči o súboji nemyslí vážne. „Súperiaci miliardárski technologickí šéfovia zdanlivo súhlasili so šarvátkou v júni, keď Musk tweetoval, že je pripravený na boj v klietke,“ píše The Guardian. Zuckerberg, ktorý vlastní Facebook a Instagram, urobil snímku obrazovky Muskovho tweetu a odpovedal „pošli mi polohu“.

Mark Zuckerberg
Mark Zuckerberg SITA/AP Photo/Nick Wass, File

V nedeľu však na sociálnej sieti Threads napísal: „Myslím, že sa všetci zhodneme, že to Elon nemyslí vážne a je čas ísť ďalej,“ uviedol Zuckerberg s tým, že šéfovi Tesly ponúkol skutočný súboj s výťažkom pre charitu. Podľa neho sa však Musk vyhovára a nepotvrdil ani dátum súboja. „Ak to Elon myslí vážne, vie ako ma kontaktovať. V opačnom prípade je čas ísť ďalej.  Zameriam sa na súťaženie s ľuďmi, ktorí berú tento šport vážne,“ dodal.

Minulý týždeň majiteľ Twitteru, ktorý premenoval na X, naznačil, že súboj sa bude konať na „epickom mieste“ v Taliansku. „Načrtol možnosti streamovania a starodávne prostredie pre navrhovanú udalosť, pričom tvrdil, že hovoril s talianskou premiérkou Giorgiou Meloniovou,“ píše The Guardian. 

Elon Musk
Elon Musk SITA/Ludovic Marin/ Pool Photo via AP

Napätie medzi oboma spoločnosťami technologických miliardárov vyvrcholilo v júli, po spustení aplikácie Threads – textovej konverzačnej aplikácie od Zuckerbergovej Meta. Twitter po spustení poslal Zuckerbergovi list o zastavení a upustení, v ktorom tvrdil, že Meta „nezákonne spreneverila obchodné tajomstvá a iné duševné vlastníctvo Twitteru“.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom