Obľúbená čokoládová tyčinka s orieškami a karamelom Snickers si dočasne zmenila názov. Táto značka si to predsa môže dovoliť.
Aj takto môže vyzerať čokoláda! Pozri si úžasné výtvory z obľúbenej sladkosti!
Svoj tradičný názov Snickers vymenili za anglické adjektíva ako impatient, spacey, rebelious či sleepy, ktoré by mali reprezentovať jednotlivé vlastnosti spotrebiteľov. Nejde o nič iné, iba o dobre premyslený marketing. Snickers sa už dlhodobo drží kampane “ Keď si hladný, nie si to ty,“ a práve tieto anglické výrazy, ktoré symbolizujú ľudské vlastnosti majú v ľuďoch evokovať a vzbudiť hlad. Ide napríklad o vlastnosti ako je – mrzutý, rebelský, netrpezlivý či ospalý.
https://www.youtube.com/watch?v=pT6PlWjuXw0
Samozrejme, že nie všetky tyčinky Snickers na svete zmenia svoj obal. Ide iba o limitovanú edíciu a na trhu sa okrem týchto nových obalov budú nachádzať aj tie staré.
„Veríme, že nové obaly ľudí inšpirujú nielen k tomu, aby objavili svoje vlastné prejavy hladu a svoj hlad čo najrýchlejšie utíšili, ale rovnako k tomu, aby touto humornou cestou upozornili svojich blízkych na to, čím sa stávajú oni, keď majú hlad,“ uviedla brand directorka značky Snickers Allison Miazga-Bedricková.
Kým si, keď si hladný?