Autorom tohto úžasného krátkeho filmu, ktorý bol vytvorený ako reklama pre Adidas, je 26-ročný študent Eugen Merher. Takmer dvojminútová reklama roztopí aj to najľadovejšie srdce, no spoločnosť ju odignorovala.
Hlavnou postavou reklamy je starý muž, ktorý je bývalým nemeckým maratóncom. Žije svoj monotónny život v nie práve najpríjemnejšom domove dôchodcov.
Jedného dňa však objaví svoje staré tenisky a rozhodne sa ich prevetrať a pripomenúť si svoju mladosť.
Narazí však na prekážku v podobe pracovníkov domova dôchodcov, ktorí ho nechcú pustiť behať von. Napokon sa mu však podarí dostať sa von s pomocou ostatných starčekov v domove, ktorí mu pomôžu oživiť staré spomienky.
Autor videa povedal, že video poslal na komunikačné oddelenie Adidasu, no nedostal žiadnu odpoveď. Podľa nás spoločnosť urobila chybu, že si video nepozrela, pretože skutočne chytí za srdce.