Z Verešovej podnikania sa smejú aj odborníci. Takto ju ponížili...Modelka posiela drsný odkaz

Zdieľať
Andrea Verešová
Foto: Instagram Andrea Verešová

Je im na smiech a varujú pred jej štýlom podnikania. Andrea Verešová má na sociálnej sieti Instagram vyše 300 tisíc fanúšikov. Netreba riešiť, koľko z nich je tzv. falošných, nakúpených, či inak získaných. Slovenka je jednoducho stále v kurze, čo dokazujú aj desiatky spoluprác, za ktoré inkasuje tisíce eur. Celý jej profil by sa dal zhrnúť ako množstvo reklamy a menej súkromia. Je to však stále jej profil a preto si s ním môže robiť čo chce. Odborníci, ktorí robia školenia ohľadne podnikania na Instagrame však pred Verešovej štýlom varujú.

Všetko sa odohralo počas školenia pre influencerov a marketingových manažérov s názvom Influencering 2019, kde práve modelka bola uvedená ako príklad. Rozhodne nie však v pozitívnom zmysle, ale skôr v tom negatívnom. Práve tak, ako to robí ona, by sa podnikanie na Instagrame rozhodne robiť nemalo. „Nerobte reklamu na alkohol, a keď už sa rozhodnete propagovať nejakú fľašku, nerobte to zle ako Andrea Verešová, ktorá dokonca o tequile tvrdila, že má liečivé účinky, je to protizákonné,“ povedala právnička Andrea Pavelková. Potom ešte prednášajúci pritvrdili a dokonca modelku vysmiali, za jej prácu z photoshopom. „Rozhode si do fotky, keď ste evidentne zabudli prípravok niekam dať, nedorábajte nič Photoshopom, budete všetkým len pre smiech,“ povedali ešte. A práve Verešovej sa podobný prešľap stal, keď prípravok, ktorý propagovala následne dorobila pomocou Photoshopu. Odborníci dokonca doslova varovali začínajúcich influencerov, aby si práve z profilu Verešovej rozhodne príklad nebrali, pretože takto sa to robiť nemá.

Slovenka si samozrejme podobný výsmech nenechá len tak a reakcia prišla takmer okamžite. „Práve som priletela z pracovnej cesty v zahraničí a už zasa nejaké prekvapenie? Musím sa smiať, že nedám druhým spať. Keby som to robila tak zle, asi by som nemala 315 tisíc sledujúcich, dosah príspevkov okolo 100 tisíc denne a veľa spokojných firiem a značiek, ktoré propagujem. Opäť sa na mne niekto priživuje a berie si ma do úst. Myslím si, že len málokto dokáže lepšie spropagovať produkt, alebo klienta ako ja. Viete si predstaviť lepší spôsob, ako na značku upozorniť, aby sa o nej písalo vo všetkých médiách a bulvároch? Ako by ste sa dozvedeli o účinkoch agáve, alebo skvelej kozmetike? Zatiaľ sa žiadny klient nesťažoval,“ povedal českému webu expres.cz Verešová.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom