Kampaň Povedz mi to do očí bojuje proti internetovému hejtovaniu.
Hejtovanie sa v poslednom čase prikradlo do nášho každodenného slovníka, a tak odvšadiaľ počúvame, len kto koho/čo hejtuje a aká je to sranda.
Speváci, herci, politici idú dennodenne s kožou na trh a od internetových diskutérov sa im neraz ujde poriadna dávka urážok. Dokonca aj náhodní účinkujúci z televíznych relácií sa musia vždy vopred pripraviť na „konštruktívnu“ kritiku na sociálnych sieťach.
Proti novodobému „folklóru“ sa snaží bojovať nová kampaň. Vystupujú v nej známe osobnosti, ktoré v osobnom stretnutí konfrontujú svojho hejtera s jeho vlastnými urážkami. Tvorcovia hlásia heslo „Kritizuj, ale nehejtuj.“
Hejt nie je názor. Hejt je len hlúpa urážka. Kritizuj, ale nehejtuj.
Po hercovi Robertovi Rothovi a spevákovi Laskymu bojuje proti internetovému hejterstvu aj speváčka Celeste Buckingham.