Slovenskí tínedžeri nemajú problém s pitím alkoholu, čo dokazujú aj európske štatistiky, v ktorých sa umiestňujeme už tradične na popredných priečkach. Áno, aj negatívna reklama je reklama, no v tomto prípade nám viac škodí ako pomáha. Smutné je, že oslovuje čím ďalej tým viac ľudí…
Potrebuješ nepozorovane prepašovať alkohol? Vyskúšaj tieto zaujímavé tipy! :-D
Mladí ľudia pijú alkohol zo zvedavosti, z frajeriny, no len málokedy preto, že videli nejakú reklamnú kampaň, ktorá ich oslovila. Kampane značky Familia Premium totiž poburujú viac rodičov, ako ich deti. O čo ide tentokrát?
Vodka sa nemení, produkt ostáva rovnaký, no kampaň je ostrejšia a vyhrotenejšia, než obvykle. U tejto značky sme síce zvyknutí, že sa nebojí ničoho, no podľa názorov ostatných, zašla už priďaleko. Vo všetkom platia totiž určité zákony, či už písané, alebo napísané, ktoré by sa mali dodržiavať. No zdá sa, že na Slovensku to, ako obyčajne neplatí.
Kampaň nabáda k tomu, aby sa mladí ľudia nebáli vybočiť z davu.
Mottom celej kampane je „ŽI PO SVOJOM.“
To, čo si o tebe myslia ostatní, sa často líši od toho, ako sa naozaj cítiš. Keď si so svojimi, je to úplne iný príbeh a ožíva tvoje skutočné ja. FAMILIA Premium Vodka – ŽI PO SVOJOM!