Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Každá žena môže byť krásna! Do ktorých dverí by si vošla ty?

Horizon33_2015-4-10_10-54-43
2
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: www.youtube.com
reklama:
reklama:

Značka Dove si už roky buduje svoj imidž na tom, že kladie do popredia prirodzenú krásu žien. A tak v jej reklamách vidíme namiesto modeliek obyčajné ženy, ktoré sú však tiež krásne :-)

Spomínaná kozmetická značka si reklamu robí aj rôznymi experimentmi či zaujímavými videami. Tento raz postavila nič netušiace ženy pred možnosť rozhodnúť sa, do ktorých dverí vstúpia.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7DdM-4siaQw
www.youtube.comFoto: www.youtube.com

Skrytá kamera ich zachytila pri tom, ako sa rozhodujú. čo vstúpia do dverí s nápisom „Priemerná“ alebo „Krásna“. Nápisy boli umiestené nad dvere nákupných centier v rôznych kútoch sveta – napríklad v Šanghaji, v Londýne, San Franciscu, Dillí a Sao Paule.

A aký bol výsledok? Až 96% žien vstúpilo do dverí s nápisom „Priemerná“, pretože sa vraj necítia byť krásne. Ale ženy, no tak! Všetky ste krásne, stačí, ak sa tak cítite :-)

reklama:
reklama:

K téme

Viete o niečom zaujímavom? Máte paparazi fotku? Pošlite nám tip TU

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor PejaDátum 10. apríla 2015Zdroj www.youtube.com © NAJKY.sk, iDen Media s.r.o.
K téme ,
reklama:
reklama:
reklama: