Spoločnosť Lidl oslovila na spoluprácu okrem Adriany Polákovej, Marcela Ihnačáka, Romana Paulusa aj Patrika Hermana. V novom televíznom spote investigatívec Patrik zisťuje, či je Lidl naozaj jednotkou v čerstvosti tak, ako to tvrdí. Čo by pre svojich verných divákov nespravil? :-)
Lidl sa veľmi rád v poslednej dobe hrdí tým, že je jednotkou v čerstvosti, čím má mať náskok oproti konkurencii. Obľúbený investigatívny novinár Patrik Herman sa preto rozhodol, že to veľmi rád preverí – spraví to nielen pre divákov, ale hlavne zo svojej osobnej zvedavosti. V úvode reklamného spotu hovorí „Keď to tvrdia, musia to vedieť aj dokázať,“ a tak sa Patrik podujal na celkom odvážne dobrodružstvo.
Veľmi zaujímavá a dobrodružná kampaň. LIDL – tlieskame!
Ako je to teda s tou „jednotkou v čerstvosti?“ Patrik sa vydal po stopách centrálneho skladu spoločnosti Lidl, aby to zistil.
Odtiaľto odchádzajú denne desiatky kamiónov s tovarom do každej Lidl predajne na Slovensku. Patrik sa rozprával s jedným zo šoférov kamiónu o tom, za čo všetko je zodpovedný. Ak má zelenina, alebo ovocie nevyhovujúcu teplotu, musí sa vrátiť do skladu. Nie je to žiadna sranda…
Centrálny sklad má kapacitu 40.tis m²
Okrem teploty a vlhkosti sa kontroluje aj vzhľad, vôňa a tvrdosť ovocia, obsah cukru a taktiež šťavnatosť. Patrikovi sa najviac pozdávalo, že si mohol čo- to ochutnať :-D
V oddelení čokolády sa Patrikovi páčilo azda najviac. Chuť a kvalitu čokolád si mal overiť na vzorke, ktorú mu doniesol jeden z členov skladu. Jemu sa však nepozdávalo, že to bola iba jedna čokoláda. Nakoniec odchádzal s celým kartónom, aby preveril jej chuť. Patrik, geniálny trik! :-D
Na koniec sa Patrik dostal do mraziacich boxov, kde bola teplota -25 stupňov!