Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

LucyPug: 10 tipov, ako sa zbaviť stresu

4
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
www.youtube.com

Blíži sa koniec školského roka a semestra a s nimi prichádza kopec stresu z testov a skúšok. Preto sa Lucka rozhodla poradiť študentom, ako sa zbaviť stresu a nervozity.

    1. Uvedom si, čo sa vlastne deje – stres je spúšťačom mnohým chorôb, preto sa ako prvé vždy sám seba opýtaj, či to stresovanie nie je náhodou zbytočné.
    2. Urob si poriadok vo veciach – tým Lucka myslí, že si urob poriadok v poznámkach a učive, ak ťa čaká nejaká ťažká skúška. Uč sa postupne a vopred si naplánuj celý svoj program vrátane učenia sa. Nezabudni si nechať priestor aj na oddych.
    3. Dopraj si oddych – na zbavenia sa stresu pomáha teplá voda, takže najlepšie je uvoľniť sa v horúcom kúpeli. Aj krátky oddych tvoje telo i myseľ upokojí.

      Kupel 1.jpg
      www.youtube.com
    4. Hudba a seriály – Ak máš pred sebou ťažký deň, tak sa na neho nalaď pozitívne. Pomôže ti k tomu obľúbená hudba a seriály, ktoré ti pomôžu taktiež zabudnúť na tvoje ťažkosti.
    5. Pohyb – Lucka si zlú náladu vybije počas boxu. Ak ale nie si priaznivcom žiadneho športu, tak pomôže aj prechádzka na čerstvom vzduchu. Počas pohybu produkuje telo endorfíny, hormóny šťastia.
    6. Rozprávaj sa s ostatnými – Kamaráti sú tu aj od toho, aby ti pomohli v ťažkom období. Praví kamaráti si ťa vypočujú, ponúknu ti rady a pomôžu ti zabudnúť na problémy.

      www.youtube.com
    7. Správna strava – aj nezdravé stravovanie sa ťa môže rozhodiť. Lucka má svoj vlastný recept na antistresové smoothie – zmixuj banán, jablko a kiwi.
    8. Pitný režim – Z nedostatku vody v tele Lucku často bolí hlavu a je nervózna. Najlepšie pomôže voda s citrónom alebo zelený čaj, ktorý má antistresové účinky.
    9. Rob niečo, čo ťa upokojuje – Pri kreatívnej činnosti, akou je napríklad vymaľovávanie antistresových omaľovaniek, si tvoj mozog oddýchne.
    10. Postav sa svojmu strachu – Často odkladáme veci, z ktorých máme strach. Naber odvahu, prekonaj sa a budeš na seba nielen hrdý, ale aj šťastnejší. Lilka má napríklad panický strach zo schodov, no dokáže ho prekonať.

      www.youtube.com

K téme

Viete o niečom zaujímavom? Máte paparazi fotku? Pošlite nám tip TU

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor LenkaDátum 18. mája 2018Zdroj www.youtube.com © Najky.sk, iDen Media s.r.o