Ak si fanúšik Majka Spirita a obľubuješ aj vône, ktoré charakterizujú značku Axe, máš sa na čo tešiť. Tieto dva pojmy, ktoré zbožňuje mladá generácia sa spojili v reklame, pretože jej chcú zdeliť veľké posolstvo. Spirit spoločne so Starkym vytvoril dvojicu, ktorá sériou videí zabáva celý Youtube a Facebook. No nejde iba o zábavu.
FOTO: Majk Spirit odštartoval svoje turné vo veľkom štýle!
Majk Spirit si za tie roky, ktoré pôsobí na hudobnej scéne vybudoval meno veľkého sympáťaka a gentlemena. Je to človek s veľkým srdcom, čo cítiť hlavne v jeho tvorbe. Obdivujú ho nielen ženy, ale aj muži. Chcú sa mu podobať, chcú vedieť, čo majú robiť, aby boli úspešní, obľúbení či šťastní. A on nás to teraz všetkých prostredníctvom krátkych videí naučí.
Dozvieš sa aj to, že Majk neznáša selfies :-D
V úvodnom videu AXE Etiketa 21. storočia, sa načrtne o čo asi pôjde „V dnešnom ukričanom svete sa zdá, akoby pravidlá slušného správania vyšli z módy, alebo nedokázali udržať krok s dobou. Axe preto vyzvalo Majka Spirita a Starkého, aby dokázali, že s decentnosťou je možné zaujať a mať pri tom aj štýl.“
Najprv Švédskom kolovala reklama na šampón. Partia ľudí ju však prerobila na niečo dychberúce!
Majk Spirit bude stvárňovať postavu, ktorá je synonymom decentnosti. A Starky bude zase postava, ktorá sa decentnosti musí učiť. Vo videách napodobňujú všetko to, čo je pre mladú generáciu typické – informačné technológie, selfies, fotenie jedla, no a samozrejme, balenie žien.
Úvodný spot „AXE Etiketa 21.storočia“
Hudba
Food hipsters
Ľudia vs. telefóny
Selfie Helfie
Informačné technológie