Česká stránka aktuality.cz priniesla výber vtipných perličiek, ktoré sa objavili medzi reklamáciami českých klientov cestovných kancelárií. Väčšinu z kurióznych sťažností a požiadavok fakt nepochopíme :-D
Českí klienti reklamovali dovolenku v Bulharsku: „Boli sme úplne šokovaní tým, koľko je v hoteli okrem Čechov aj ďalších cudzincov a na pláži dokonca aj veľa Bulharov.“
„Dovolenka bola veľmi pekná, no do hotelu, v ktorom sú Česi takto diskriminovaní, už nepôjdem. Pri odchode museli všetci Česi opustiť izbu už o dvanástej a ešte ich na to upozorňovali veľkým nápisom na recepcii CHECK OUT 12,00.“ (Človek, ktorý sa sťažoval, si zrejme pomýlil slovo Czech a Check, pozn. red.)
„Dovolenku nám pokazili naši susedia. Obaja mali okolo päťdesiatky a každú noc sa oddávali hlasným posteľným radovánkam pri otvorenom okne. S takými susedmi nemá tridsaťročný človej ani chuť na vlastný sex a stráca radosť z dovolenky.“
„Dovolenou nám kazili naši sousedi. Ač oba věkem přes padesát, oddávali se každou noc pravidelně hlasitému sexu při otevřeném okně. S takovými sousedy třicetiletý člověk na vlastní sex ani nemá chuť, a ztrácí tak radost z dovolené.“
„Zaplatili sme všetky letiskové taxy, ale aj tak sme museli ísť z letiska autobusom ako ostatní cestujúci.“ (Niekto si pomýlil taxu a taxík)
Sťažnosti na dovolenku v Grécku: „Jedlo v hoteli bolo príliš grécke a nechutilo nám. Od polovice zájazdu sme prestali využívať polpenziu a chodili sme do miestneho fast foodu. V prílohe posielame účetnky a žiadame ich preplatenie.“
Ďalšie vtipné sťažnosti:
Klient: „Dobrý deň, prosím, môžete mi poslať ponuku pobytov pri mori? Podmienkou je ubytovanie priamo na pláži, all inclusive a výhľad na Eiffelovu vežu!
Operátor: „Veľmi radi vám zašleme ponuku, no vyhliadku na Eiffelovu vežu nie je možné zaistiť, pretože sa nachádza dvesto kilometrov od najbližšieho pobrežia.“
Klient: „V tom prípade sa obrátim na konkurenčnú cestovku. Verím, že mi vyhovejú. Známa bola takto ubytovaná minulý rok.!
(Takýto hotel naozaj existije v Bulharsku na Zlatých pieskoch, čo zrejme klient neupresnil. Ide však, pochopiteľne, o kópiu Eiffelovky.)
Klient: „Dobrý deň, rád by som využil zľavu na dieťa. Zloženie osôb bude dvaja dospelí a jedno dieťa.“
Operátor: „Samozrejme, koľko rokov má vaše dieťa?“
Klient: „Má 24 rokov.“
„Prosím, môžete nám znovu poslať pokyny k odletu? Manželka bola minulý týždeň v zahraničí, preto je e-mail nemohol prísť.“
„Požadujem náhradu za ukradnuté okuliare. Dôkazom krádeže sú fotografie z môjho pobytu, ktoré zasielam. Na prvej fotografii som ešte s okuliarmi, na druhej fotke mi už chýbajú!“
„Dobrý deň, rád by som si objednal pobyt v Thajsku pre dve osoby. Pre manželku rezervujte, prosím, len jednosmernú letenku. Ďakujem!:
„V katalógu neuvádzate, na ktorej svetovej strane bude východ slnka v Grécku.“