Reklamný svet je nevyspytateľný a nikdy nevieš, čím ťa prekvapí. Hlavnou úlohou každej z nich je šokovať a zaujať. No najpodstatnejšie je, aby sa o nej hovorilo. Tvorcovia tohto billboardu majú postarané o to, že v najbližších dňoch sa nebude vo svete reklamy hovoriť o ničom inom, iba o billboarde, ktorý sa zrejme nepodarilo najšťastnejšie umiestniť. Alebo to bola iba nešťastná náhoda? Nemyslím si :-D
Najprv Švédskom kolovala reklama na šampón. Partia ľudí ju však prerobila na niečo dychberúce!
Pri pohľade spredu je všetko v poriadku. Grilovaná pochúťka, ktorá je napichnutá na nôž a najlepšie sa hodí k pivu. No keď sa pozrieš zboku, grilovaná pochúťka sa premení na penis. Tento billboard má na svedomí spoločnosť Republica Parrillera Pilsner a je otázne, či išlo naozaj o chybu, alebo veľmi dobre vedeli, kde treba reklamu umiestniť, aby sa nad ňou pozastavili – hlavne okoloidúci vodiči.
