Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

7 trikov, vďaka ktorým bude vaše ranné vstávanie oveľa príjemnejšie

Thinkstockphotos 532275426
6
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
www.thinkstockphotos.com
reklama:
reklama:

To, ako začneme svoj deň, zvyčajne ovplyvní to, aký budeme mať celý deň. Keď začnete bez energie, celý deň budete ako zombie. Stačí však, ak dodržíte týchto 7 tipov a vaše ráno i celý deň budú veľa živšie.

1. Neodkladajte budík

Odborníci na spánok tvrdia, že odkladať budík a neskôr nie je dobrý nápad. Pravdou totiž je, že vždy, keď odložíte budík a naspäť zaspíte, začne sa spánkový cyklus, ktorý sa neukončí. Takže keď napokon vstanete, bude unavený a lenivý.

http://www.thinkstockphotos.com
www.thinkstockphotos.com

2. Po zobudení sa ponaťahujte

Keď sa zobudíte, natiahnite si nohy a ruky ešte keď ležíte v posteli. Čím viac sa ponaťahujete, tým šťastnejšie a spokojnejšie sa budete cez deň cítiť. Tí, ktorí sa zobudia celí poskrúcaní a neponaťahujú sa, sú cez deň viac ospalí a vystresovaní.

3. Nech kontrola e-mailov nie je prvá vec, ktorú urobíte po prebudení

Kontrola mailov hneď po zobudení vás odpútava od vecí, ktoré sú ráno skutočne dôležité. Sústreďte sa ráno na dôležité veci namiesto toho, aby ste scrollovali vašou e-mailovou schránkou.

http://www.thinkstockphotos.com
www.thinkstockphotos.com

4. Usteľte si posteľ

Hoci sa to môže zdať nemožné, ustlaná posteľ je prepojená so zvýšaním vašej produktivity počas celého dňa. Tento dôležitý zvyk je prvým krokom k rozvoju ďalších dobrých zvykov počas dňa.

http://www.thinkstockphotos.com
www.thinkstockphotos.com

5. Nepite hneď ráno kávu

Ak patríte k ľuďom, ktorí si nevedia predstaviť ráno bez šálky kávy, mali by ste pouvažovať nad zmenou tohto zvyku. Medzi ôsmou a deviatou hodinou ráno naše telo produkuje najviac hormónu kortizol, ktorý reguluje našu energiu. Ak si dáte kávu okolo pol desiatej, vaše telo zníži produkciu kortizolu a budete mať menej energie.

http://www.thinkstockphotos.com
www.thinkstockphotos.com

6. Nezobúdzajte sa po tme

Naše telo má vnútorné hodiny, ktoré sú veľmi citlivé na svetlo a tmu. Ak sa zobudíte a všade je tma, budete sa cítiť dlhšie ospalý. Preto hneď po prebudení odtiahnite žalúzie alebo odostrite závesy. Ak je vonku ešte tma, zapnite si svetlo.

http://www.thinkstockphotos.com
www.thinkstockphotos.com

7. Všetko je to o zvyku

Podľa vedcov je naša vôla limitovaná a keď sa budete ráno zaoberať nepodstatnými maličkosťami, počas dňa budete mať menej energie. Sústreďte sa na vytvorenie rutiny, ktorá sa vám po čase zautomatizuje, a vaše ráno nebude chaotické. Zostane vám tak kopa energie na zvládnutie celého dňa, ktorý je pred vami.

reklama:
reklama:

K téme

Viete o niečom zaujímavom? Máte paparazi fotku? Pošlite nám tip TU

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor PejaDátum 17. novembra 2016Zdroj brightside.me © Najky.sk, iDen Media s.r.o
reklama:
reklama:
reklama: