Tržby za Barbie aj Opeenheimera počas uvádzacieho vysoko prekovali prekonali očakávania produkčných štúdií a to aj napriek uvedeniu oboch blockbustrov v jednom termíne.
Barbie utŕžila za prvé tri dní v kinách v USA a Kanade 155 miliónov dolárov a ďalších 182 miliónov pridalo uvedenie v 69 krajinách sveta. Víkendové tržby za príbehy ružovej bábiky zosobnenej Margot Robbie, tak spolu dosiahli 337 miliónov dolárov a dvojnásobne prekonali predvíkendové očakávania tvorcov. Producenti môžu byť spokojní, pretože už teraz zarobili. Natočenie filmu stálo 145 miliónov a ďalších 100 miliónov zožral marketing.
Barbie zaznamenala najúspešnejší otvárací víkend pre film z rúk ženskej režisérky. Greta Gerwig sa tak zapíše do histórie.
Snímka má predpoklady na ďalšie tržby aj vďaka výbornému hodnoteniu kritikov aj divákov, na rebríčku filmového portálu Rotten Tomatoes sa obe skupiny zhodli na 90 percentách.
Očakávania štúdií vysoko prekonala aj dráma Christophera Nolana o tvorcovi atómovej bomby Oppenheimer s Cillianom Murphym v hlavnej úlohe. Diváci v Severnej Amerike priniesli do pokladní 80 miliónov dolárov a ďalších 93,7 milióna pridali tržby z kín v 79 krajinách sveta.
Film si nesie 94 percentné hodnotenie od kritikov aj divákov na Rotten Tomatoes.
Prvý raz v histórii nastala situácia, že jeden film počas otváracieho víkendu na Severnej Amerike zarobil viac ako 100 miliónov a druhý viac ako 80 miliónov.