Písmená A, B a O začali miznúť z log a nápisov najväčších firiem na svete. Dôvod však nie je spojený s vandalizmom. Cieľom tejto konkrétnej kampane je zvýšiť povedomie verejnosti o dôležitosti darcovstva krvi. Organizácia NHS Blood and Transplant a PR agentúra Motor Group začali kampaň „Chýbajúci typ“. Vyzývajú spoločnosti, aby vynechali vo svojom názve písmená, ktoré znamenajú krvnú skupinu.
15 silných obrázkov z antifajčiarskych kampaní
Cieľom kampane je varovať pred 30 percentným poklesom darovania krvi v posledom desaťročí. Chce tak povzbudiť viac ľudí, aby darovali túto vzácnu tekutinu.

Ľudia darovanie krvi veľmi často podceňujú. Niektorí sa boja, iným je to doslova ľahostajné. A to je chyba. Nikdy nevieme, či aj my v budúcnosti nebudeme potrebovať krv. Do kampane sa už zapojilo viacero svetoznámych značiek. Malo to veľmi pozitívne ohlasy a taktiež aj výsledky.

Značky ako Google, Microsoft, Santander, Tesco, a dokonca aj mestá ako Amsterdam a Toronto odstránili písmená A, B a O z ich loga (názvu). Cieľ, zvýšiť povedomie o dôležitosti darcovstva krvi, sa tak naplnil.

Iba 10 dní po tom, čo sa spustila kampaň, sa zaregistrovalo rekordných 30 000 nových darcov krvi.

Každé dve sekundy niekto na svete potrebuje život zachraňujúcu transfúziu krvi. Táto kampaň určite splnila svoj účel a je perfektné, že sa do nej zapojili aj tak veľké spoločnosti. Pozrite si aj ďalšie značky, ktoré sa zúčastnili kampane.