Značka Dove si už roky buduje svoj imidž na tom, že kladie do popredia prirodzenú krásu žien. A tak v jej reklamách vidíme namiesto modeliek obyčajné ženy, ktoré sú však tiež krásne :-)
Aj mužská krása podlieha kritériám! Aké tipy chlapov letia v rôznych kútoch sveta?
Spomínaná kozmetická značka si reklamu robí aj rôznymi experimentmi či zaujímavými videami. Tento raz postavila nič netušiace ženy pred možnosť rozhodnúť sa, do ktorých dverí vstúpia.

Skrytá kamera ich zachytila pri tom, ako sa rozhodujú. čo vstúpia do dverí s nápisom „Priemerná“ alebo „Krásna“. Nápisy boli umiestené nad dvere nákupných centier v rôznych kútoch sveta – napríklad v Šanghaji, v Londýne, San Franciscu, Dillí a Sao Paule.
Aký je ideál ženskej krásy v rôznych krajinách sveta? Pozri si video, ktoré ti to ukáže!
A aký bol výsledok? Až 96% žien vstúpilo do dverí s nápisom „Priemerná“, pretože sa vraj necítia byť krásne. Ale ženy, no tak! Všetky ste krásne, stačí, ak sa tak cítite :-)