V detstve mala každá malá slečna svoju bábiku Barbie, ktorá pre ňu veľa znamenala. Dodnes je hitom medzi hračkami a keď nevieš, čo kúpiť svojej mladšej sestre, týmto nikdy nič nepokazíš. No časy sa celkom zmenili. Reklamy na Barbie zobrazovali príliš vychudnuté bábiky, ktoré sa od reality dosť odlišovali. To je v období dospievania pre mladé slečny veľmi zlý obraz, ktorý by rozhodne nemali nasledovať.
Nová reklama od značky Matel je však iná. Zobrazuje skupinku mladých dievčat, ktoré majú možnosť vyskúšať si ich obľúbené profesie bez toho, aby boli najprv dospelé. Jedna chce byť trénerkou futbalu, ďalšia kurátorkou v múzeu, či profesorkou na vysokej škole. Posolstvo reklamy je veľmi silné.
Najlepšie sú na tom reakcie ľudí – dospelých, ktorí o točení reklamy ani len netušili, preto sú ich reakcie autentické.
Budúca veterinárka
Budúca profesorka
Reklama s názvom Imagine The Possibilities naznačuje, že rozhodne treba kráčať za svojim snom. Barbie nemusí predstavovať iba vzor silikónovej zlatokopky, ktorá túži po veľkom poprsí a Kenovi. Môže byť aj zhmotnením detských predstav.
Najdôležitejšie posolstvo celej reklamy: keď sa dievčatá hrajú s Barbie, dokážu si predstaviť všetko, čím sa môžu stať.
Nádherná a netradičná reklama od Matela!