Možno si si všimol, že ti na Facebook prišla informácia o nových zmluvných podmienkach, ktoré budú na populárnej sociálnej sieti platiť od 1. januára budúceho roka.
Nové pravidlá vstúpia do platnosti od 1. januára budúceho roka a svoj súhlas s nimi vyjadríš tým, že sa po tomto dátume na Facebook prihlásiš. Ak sa ti pravidlá nepáčia a nesúhlasíš s nimi, máš len jednu možnosť, a to prestať Facebook používať.
A čo vlastne nové podmienky na Facebooku obsahujú? Ide o to, že ak sa od nového roka prihlásiš na obľúbenú sociálnu sieť, automaticky súhlasíš s tým, že sa ti bude zobrazovať len adekvátna reklama. To znamená, že reklama bude pre teba akoby na mieru ušitá na základe tvojej polohy, záujmov alebo činností.
Môže sa ti napríklad stať, že ak sa pripojíš na Facebook z nejakého baru, môže sa ti zobraziť práve reklama na tento bar. Samozrejme, viacerí ľudia sa proti takémuto niečomu búria a považujú to za zásah do súkromia. Jediné, čo s tým môžu urobiť, je od nového roku prestať používať túto sociálnu sieť, čo je pre mnohých skutočne nepredstaviteľný fakt. A tak sa budeme musieť asi len zmieriť s tým, že Veľký Brat nás vidí…