Moma sa rozhodla spraviť špeciálne video, pri príležitosti dosiahnutia 50.tisíc odberateľov, no za ten čas ich samozrejme niekoľko pribudlo. Do svojho videa si pozvala Matúša, ktorý je veľmi rád asistoval pri netradičných „hrách.“ Čo si vymysleli tentokrát? :-D
Pri tejto výnimočnej príležitosti by sa celkom hodilo, keby sme si niektoré čísla, ktoré sa týkajú jej začiatkov na YouTube pripomenuli. Moma si svoj hlavný kanál s podtitulom „Beauty, Lifestyle, Fashion,“ založila 16.8.2012. K dnešnému dňu má presne 55.026 odberateľov a 1 302 713 zobrazení. Gratulujeme a prajeme veľa úspechov a inšpirácie na kvalitné videá.
Nesmieme zabudnúť aj na jej novovzniknutý vlogovací kanál. Ten si založila presne pred mesiacom, čiže 12.10. 2015 a k dnešnému dňu má slušných 19.865 odberateľov a 234.936 zobrazení. Za mesiac! Z toho iba vyplýva, že Moma má svoju fanúšikovskú základňu naozaj obrovskú a úspech každým novým videom/vlogom takmer zaručený.
Moma označuje toto číslo za svoj „prvý veľký YouTuberský míľnik“
S Matúšom strávili natáčaním tohoto špeciálu viac ako 4 hodiny, no bohužiaľ, keď dotočili video zistili, že je bez audia. Moma verí, že to nebude vadiť…
Medzi slovenskými YouTubermi vraj ešte nie je nikto, kto by podobné video natočil. Moma bola teda hrdá na to, že môže byť prvá (snáď) :-D Ide o to, že každý z nich mal pripravených 6 potravín – niektoré lepšie, iné horšie. Keď im chutili, mohli ich zjesť, keď nie, museli si ich dať na seba. V duchu hesla – Eat it or Wear it!
Obidvaja sú dosť veľkí blázni na to, aby na seba dali takmer všetky potraviny, ktoré doma našli :-D Za pár mesiacov Moma prekročí aj 100. tisíc odberateľov a na ten špeciál sa tešíme už teraz!