Šialené finále jojkárskeho Talentu: Toto vyradilo jasných favoritov, víťazkou speváčka a...kritika divákov

Zdieľať
Česko Slovensko má talent
Česko Slovensko má talent Foto: TV JOJ

Jojkárska show Česko Slovensko má talent dospel do svojho finále. Nakoniec vyhrala mladá speváčka Margaréta Ondrejková, ktorá síce predviedla famózny výkon, no napriek tomu ona favoritkou nebola. Na celkové víťazstvo totiž ašpirovala dvojica malých akrobatov Katya a Nikita. Tým sa však sen o rozprávkovej výhre rozplynul skôr, ako začalo samotné finále.

Obaja akrobati, ktorí predvádzali riskantné kúsky vo vzduchu totiž museli odstúpiť pred sobotným priamym prenosom. Dôvodom bolo zranenie Katye. „Katya spadla a nestihol som ju chytiť za ruku. Hneď mi napadlo, či je v poriadku a či nemá niečo zlomené. Neviem, čo teraz bude s naším vystúpením. Na vystúpenie sme sa dlho pripravovali, boli sme veľmi opatrní, tešili sme sa, že sme dostali zlatý buzzer, ale dopadlo to takto,“ povedal jej kolega. Moderátori už len dodali, že dvojica nevystúpi a finálových vystúpení tak nebolo 9, ale len 8.

„Počas skúšky detských akrobatov Katyi a Nikitu došlo k pádu dievčatka. Napriek tomu, že išlo o pád, na aké sú artisti pri tréningoch zvyknutí, televízia ihneď zavolala záchranku a dievčatko zobrala na potrebné vyšetrenia. Tie dopadli dobre, no lekár odporučil Katyi kľudový režim. Televízia plne rešpektuje stanovisko lekára, a tak sa spolu s trénerom a matkou súťažiacich dohodla, že vo finále nebudú deti vystupovať. Tvorcovia šou rozhodli, že Katya a Nikita dostanú šancu zabojovať o výhru rovno vo finále následujúcej série Česko Slovensko má talent, ktorú Tv Joj pripraví na budúci rok,“povedala pre Najky.sk PR manažérka Jojky Katarína Gajdošíková.

A aj napriek tomu, že nakoniec si výhru aj 50 tisíc eur odniesla práve Ondrejková, diváci veľmi spokojní neboli. Dôvodom je fakt, že spievala a viacerí fanúšikovia show si myslia, že by sa speváci mali zúčastňovať speváckych relácii a nie talentu. Takýchto názorov bolo viac ako dosť. Podľa divákov je síce spev talentom a ani Ondrejkovej nevyčítali zlý výkon, no voči ostatný súťažiacim to nie podľa nich veľmi fér a spev môžu ukázať napríklad v SuperStar, ktorá je čisto o spievaní.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom