Režisér, scenárista, strihač, zvukár, osvetľovač, dablér, grafik, zlý herec a tvorca videí. Podľa Kovyho toto všetko zahŕňa práca youtubera. Synonymum pre túto profesiu je podľa neho aj tzv. Internetový gašpar.
Youtuber hovorí, že od začiatku jeho kariéry sa zmenila predstava o tom, čo vlastne robí. Pred tromi rokmi reagovali ľudia na túto profesiu tak, že vlastne ani nevedeli, o čo sa jedná a problém im robilo aj vyslovenie slova Youtuber. V súčasnosti je slovo známe až príliš a vraj ich chytá panika z toho, že youtuberi sú všade. Niektorí to dokonca berú ako druh postihnutia. Internetoví gašpari majú ale veľa fanúšičiek, ktoré sú z nich celé bez seba.
Youtuberom sa často stáva, že ich rodičia nie sú úplne stotožnení s ich prácou. To ale nie je Kovyho prípad. Prezradil, že keď boli jeho rodičia odcestovaní, stiahli si do mobilu Snapchat. No a starká si najradšej pozrie cestovné videá svojho vnuka.
Najťažšie to majú podľa Kovyho začínajúci youtuberi, ktorých rodičia nie sú na internete veľmi zorientovaní. Môže to vyzerať napríklad tak, že pri ich natáčaní, si o svojich deťoch myslia, že sa v izbe rozprávajú sami so sebou.
Samotný youtube sa pre niektorých pravidelných prispievateľov stal významným marketingovým nástrojom. Existujú kanály, pre ktoré už nie je dôležité ich posolstvo, ale možnosť zarobiť si. V tejto fáze už neodmietnu skoro žiadnu ponuku a natočia reklamné video o čomkoľvek.
Kovy prezradil aj to, že ho často dokáže naštvať, ak majú neprepracované a nekvalitné videá omnoho viac videní. Väčšinou ide o tie, ktoré neprinášajú žiadne posolstvo, ale skôr demotiváciu pre ostatných tvorcov. Sám youtuber priznal, že je rozpoznateľné, kto strávil nad videom 3 hodiny a kto 30 hodín.
Youtube si začali všímať už aj tradičné média ako print, rozhlas, či televízia. Podľa Kovyho je tu mnoho novinárov, ktorí túto profesiu odsudzujú. Sám sa pri rozhovoroch stretol aj s takými novinármi, ktorí jeho prácu brali seriózne a chceli ju priblížiť starším generáciám.