Prepadák Plačkovej reality show má dohru. Jojka bola nekompromisná, takto rozhodli o jej osude...

Zdieľať
Zuzana Plačková
Zuzana Plačková Foto: repro foto TV JOJ

Sledovanosť absolútne mizerná, samé vulgarizmy a navyše nešlo o lacnú záležitosť. Reality show Instaqueen Zuzany Plačkovej sa na obrazovkách televízie JOJ objavila minulý týždeň vo svojej pilotnej epizóde. Pri pohľade na počet jej followerov na sociálnej sieti sa očakávalo, že pôjde o veľký hit. Opak bol pravdou a dnes je jasné, ako odvážny projekt mladej influencerky skončí.

Niečo málo cez 100 tisíc divákov. Tak skončila úvodná epizóda jojkárskeho projektu s kráľovnou slovenského Instagramu Plačkovou. Samozrejme išlo o lukratívny vysielací čas po pol desiatej večer, kedy televízie nasadzujú silné formáty, no Instaqueen ani tak neuspelo. Televízie sú závislé na číslach a výsledky tohto projektu ukázali, že druhých Mojsejovcov, či Geissenovcov jednoducho diváci nechú. Nielenže Plačkovej vyčítali to, že na Instagrame klame a neukazuje svoju pravú tvár, ale všetko retušuje, prekážala im aj vulgárnosť manželov.

Jojka síce stále oficiálne nepovedala, či show ešte dá šancu, no ide len o diplomatickú odpoveď televízie, ktorá si necháva prípadné zadné vrátka. Pri takom výsledku, akým sa prezentovala Instaqueen sa však nič iné ako zrušenie nedalo čakať. „Je koniec. Pomer cena – výkon bol strašný a pre televíziu, akou je Jojka je to nerentabilné,“ dozvedeli sme sa z Koliby. „Relácia InstaQueen, ktorú televízia JOJ odvysielala minulý týždeň, bola pilotom. Potešilo nás, ako oslovila mladých ľudí a prepojila sociálne siete s Instagramom a televíziou. O pokračovaní nakrúcania sa televízia rozhodne na základe ďalších programových cielov v budúcnosti do konca tohto roka,“ povedala pre Najky PR manažérka Jojky Lenka Filipová.

Zdá sa teda, že na vulgárne správanie Plačkovej na obrazovkách nie je nikto zvedavý. Na Instagrame síce má 566 tisíc fanúšikov, ktorí sledujú jej život, ani to však nepomôže, ak sa chcete dostať do televízie. Na druhej strane, Plačková to pri zárobkoch niekedy aj 20 tisíc eur mesačne veľmi nepotrebuje. V pohode sa uživí aj sama a to kráľovsky. Otázkou však je, či si televízia svojim vyjadrením nenechala možnosť, aby reality show ponechala prípadne na webe. Tam si totiž podľa našich informácií Plačková viedla naozaj dobre, keď len pár hodín po zverejnení prvej epizódy v archíve, si ju pozrelo vyše 50 tisíc ľudí a dodnes video videlo 267 tisíc divákov. Ale to je len web…A ten televízii nestačí.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom