Nová show od televízie JOJ mala byť hitom jesene a na Kolibe mali otvárať šampanské nad číslami sledovanosti. Po prvej epizóde to tak aj vyzeralo a tvorcovia mohli byť spokojní. Pokorili konkurenciu a ich relácia bola najsledovanejšou v ten deň. Nedeľa je pritom najzaujímavejším vysielacím dňom z hľadiska reklamy. Radosť z úspechu však vydržala iba týždeň.
Poslednú nedeľu sa totiž navyše veľmi nákladná show prepadla o polovicu a stratila desaťtisíce divákov. Markíza si tak môže mädliť ruky, pretože konkurencii vytrela zrak so Adelou Vinczeovou a Danom Danglom v relácii 2 na 1, kde účinkoval Marián Gáborík. Ten priniesol do Záhorskej nielen divákov, ale aj čísla sledovanosti, ktoré mohli byť pre kompetentných uspokojivé. Aj napriek tomu stále relácia na čele s najpopulárnejšou moderátorkou na Slovensku nedosahuje také výsledky, na aké bolanzvyknutá v minulosti. V Jojke však majú oveľa väčšie problémy. Zlatá maska je totiž inde vo svete hitom a sledovanosť neklesla len u nás, ale u našich západných susedov, kde ju vysiela partnerská televízia Prima.
Prepad v sledovanosti je navyše naozaj obrovský, na taký ani nie je Jojka zvyknutá. Zatiaľ čo prvý diel si zaplo 508 tisíc divákov, druhý už iba 263 tisíc, čo je rozdiel takmer polovice. V Čechách je situácia podobná. Zo 780 tisíc išla show na 530 tisíc ľudí. V originále sa pritom relácia volá Masked Singer a úspechy žne naprieč celou Áziou, odkiaľ pochádza. Rovnako tak ju diváci milujú aj v Amerike, Rakúsku, či Maďarsku. Prečo nie je úspešná u nás ani u našich susedov nevedno. Jojka si však ďalší prepad v sledovanosti dovoliť nemôže a je otázne, ako na celú situáciu zareaguje. Všetko sa navyše nakrúcalo už dávnejšie, keďže relácia sa mala vysielať už na jar, no jej nasadenie stopla koronakríza. Či sa dá ešte čo-to zachrániť, uvidíme najbližšiu nedeľu.