Absolútne nezaujala. Odvážne vyhlásenia, silné reči o tom, ako si plní sen a ide do televízia s vlastnou šou, no nakoniec totálny prepadák. Nová relácia Instaqueen totiž mala smiešnú sledovanosť a Jojka v ten večer rozhodne nemôže hovoriť o úspechu. A to promovali Zuzanu Plačkovú ako sa len dalo. Ani takmer 600 tisíc fanúšikov na sociálnej sieti teda nekorunovanej kráľovnej slovenského Instagramu nezaručilo želaný úspech.
Plačkovú si totiž pozrelo len niečo cez 100 tisíc divákov. A to je pre televíziu, akou je Jojka rozhodne málo, najmä ak Plačkovej Instaqueen vyhradili stredajší večer po jej seriáli Delukse. Išlo teda o pomerne lukratívny vysielací čas, avšak relácia jednoducho divákov absolútne nezaujímala. Otázkou je, či sa plánujú na Kolibe pustiť do ďalších častí tohto projektu. Po jeho odvysielaní sa nielenže nedostavil úspech v podobe vysokej sledovanosti, diváci dokonca projekt zvozili pod čiernu zem. Najmä hlavú aktérku a jej manžela, pre ich správanie sa v talianskych Benátkach. Tam totiž predviedli nielen nevychovanosť, ale najmä vulgárne správanie a vyjadrovanie.
Práve vulgarizmy lietali jedna radosť a televízia vo finále mala zrejme čo robiť, aby všetky nadávky Plačkovej a jej manžela vypípala. V istom momente takmer ani nebolo počuť, o čom sa obaja bavia, toľko pípania bolo počas ich plavby na gondole. Ľudia to dali „Instaqueen“ Plačkovej jednoducho vyžrať a to doslova. Čo jej vyčítali najviac, boli jej fotografie na sociálnych sieťach, kde sa prezentuje dokonalou postavou aj výzorom a vo svojej sou mala kilá navyše, dvojitú bradu a vôbec nepripomínala tú dokonalú hviezdu z vyretušovaných fotiek, na ktorých je množstvo filtrov. Ľuďom však prekážalo aj jej správanie. A čo na to Plačková?
Tá sa zbalila a podľa jej vlastných slov odišla niekam za teplom spoločne so svojim manželom Reném. Svojim neprajníkom nechala odkaz na sociálnej sieti, kde im povedala, že jej hejt nevadí a kto hovorí, že nevyzerá dobre na obraze, tak má pravdu. Vraj v televízii nikdy nevyzerala dobre a ani vyzerať nebude. Čo sa navyše vďaka jej profilu diváci dozvedeli bolo aj to, že takmer nič nebolo reálne v celej epizóde. Už na začiatku bolo zvláštne, ako sa Plačková rozhodla ísť do Talianska so svojimi 3 kamarátkami, ktoré akoby náhodou boli v tom čase počas kávičkovania pobalené a pripravené na cestu.
Nakoniec sa však prevalilo, že išlo len o hrané divadielko pre divákov. Konrkétne pre 109 tisíc divákov, ktorí si v stredu večer zapli televíziu. Otázna je teda aj budúcnosť reality show, ktorá je neistá. Pre Jojku sú tieto čísla absolútne nepostačujúce, či sa však rozhodnú „zarezať“ reláciu po prvej epizóde, sme sa nedozvedeli. Na Kolibe môže kompetentných hriať pri srdci aspoň úspech na internete, kde si ju v archíve Jojky pozrelo v priebehu pár hodín 50 tisíc ľudí. Aj na sociálnych sieťach patrila deň po vysielaní k najkomentovanejším reláciám.