Gogo si vyskúšal ďalší dream job. Aké je to byť ratrakárom a vlekárom?

Zdieľať
Zaznam na celu obrazovku 24. 4. 2018 94902.bmp_.jpg

V ďalšej časti zo série Gogo Jobs sa náš youtuber predstaví vo Vysokých Tatrách a ukáže vám, ako vyzerá práca ratrakára a vlekára.

Úvodné slovo patrilo ratrakárovi Matúšovi, ktorý predstavil svoj stroj za viac ako 350 000 eur. Áno, niečo takto drahé zverili neskôr Gogovi do rúk pri riadení.

Zaznam na celu obrazovku 24. 4. 2018 94808.bmp_.jpg

Na strmšom svahu bolo potrebné vytiahnuť lano a môže sa pokračovať v ceste na Lomnické sedlo. Za chrbtom sa už začínal otvárať krásny výhľad.

Zaznam na celu obrazovku 24. 4. 2018 100130.bmp_.jpg

Po ceste hore bol šofér vyspovedaný a poodkryl niečo zo zákulisia tejto práce. Rýchlosť, ktorú ratrak dosahoval, umožňovala dostatočný čas na rozprávanie a padali aj otázky, či si sem niekoho berie Matúš, aby mu čas ubiehal rýchlejšie. Odpoveď bola samozrejme „áno“.

Zaznam na celu obrazovku 24. 4. 2018 100907.bmp_.jpg

Potom sa už zotmelo a na rad prišiel aj Gogo, ktorý sa posadil za malý volant tejto mašinky. Po rýchlokurze šoférovania dokázal sám, síce pod kontrolou Matúša, upraviť svah.

Zaznam na celu obrazovku 24. 4. 2018 100833.bmp_.jpg

Druhý deň prišiel na rad vlekár. Túto prácu Gogo predstavil na Skalnatom plese pri 15 miestnej lanovke. Pri rozhovore jedným zo zamestnancov vyzvedal, čo je bežnou náplňou ich práce.

Zaznam na celu obrazovku 24. 4. 2018 102648.bmp_.jpg

Tá zahŕňa množstvo kontrol a preventívnej údržby, ale aj pripravenosť kedykoľvek pomôcť uviaznutým turistom. Vlekár potrebuje byť z časti aj lyžiar, údržbár či záchranár. Okrem toho sa Gogovi podarilo zistiť aj pár pikošiek, ktoré vlekári na Skalnatom plese zažili.

Zaznam na celu obrazovku 24. 4. 2018 102441.bmp_.jpg

No a druhý diel máme za sebou. Čo v tom nasledujúcom? Napíšte Gogovi do komentárov, aké povolanie má predstaviť nabudúce.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom