V ďalšej časti zo série Gogo Jobs sa náš youtuber predstaví vo Vysokých Tatrách a ukáže vám, ako vyzerá práca ratrakára a vlekára.
GoGo sa stal na jeden deň farmárom! Chcel ukázať mladšej generácii, že aj manuálne povolania môžu byť zaujímavé
Úvodné slovo patrilo ratrakárovi Matúšovi, ktorý predstavil svoj stroj za viac ako 350 000 eur. Áno, niečo takto drahé zverili neskôr Gogovi do rúk pri riadení.
Na strmšom svahu bolo potrebné vytiahnuť lano a môže sa pokračovať v ceste na Lomnické sedlo. Za chrbtom sa už začínal otvárať krásny výhľad.
Víkend na maximum. Gogo vs Edyn, part 2
Po ceste hore bol šofér vyspovedaný a poodkryl niečo zo zákulisia tejto práce. Rýchlosť, ktorú ratrak dosahoval, umožňovala dostatočný čas na rozprávanie a padali aj otázky, či si sem niekoho berie Matúš, aby mu čas ubiehal rýchlejšie. Odpoveď bola samozrejme „áno“.
Gogo vs Edyn. Kto splnil viac úloh v Jasnej?
Potom sa už zotmelo a na rad prišiel aj Gogo, ktorý sa posadil za malý volant tejto mašinky. Po rýchlokurze šoférovania dokázal sám, síce pod kontrolou Matúša, upraviť svah.
Najdrahšia zubná pasta na svete? Tú Gogo musel vyskúšať!
Druhý deň prišiel na rad vlekár. Túto prácu Gogo predstavil na Skalnatom plese pri 15 miestnej lanovke. Pri rozhovore jedným zo zamestnancov vyzvedal, čo je bežnou náplňou ich práce.
Tá zahŕňa množstvo kontrol a preventívnej údržby, ale aj pripravenosť kedykoľvek pomôcť uviaznutým turistom. Vlekár potrebuje byť z časti aj lyžiar, údržbár či záchranár. Okrem toho sa Gogovi podarilo zistiť aj pár pikošiek, ktoré vlekári na Skalnatom plese zažili.
Gogo a Selassie si zahrali populárne Pravidlo 5 sekúnd! Kto z tejto legendárnej dvojice bol lepší?
No a druhý diel máme za sebou. Čo v tom nasledujúcom? Napíšte Gogovi do komentárov, aké povolanie má predstaviť nabudúce.